A 2016-os programról

Tegyünk együtt az iskolai mosdók higiéniájáért!

A Domestos gyártója, az Unilever folyamatosan dolgozik azon, hogy világszerte a lehető legtöbb ember számára javítsa a WC-használat körülményeit, ezzel óvja egészségünket. Magyarországon sincs ez másként: hazánkban második éve valósulhatott meg Iskolamosdó Felújítási Programunk, csodálatos eredményekkel.

Programunk célja az, hogy felhívjuk a figyelmet egy gyakran elfeledett fontos tényre: a gyermekek higiénés nevelése nem csak otthon történik, számos ezzel kapcsolatos feladat hárul az iskolákra is. Amellett, hogy erre kellő hangsúlyt kell fektetni a tanítás során, fontos megteremteni a megfelelő iskolai körülményeket is. Ez kampányunk fő üzenete, amely mellé számos partnerünk is felsorakozott.

MÁSODIK ÉV – ÚJABB ÖT ISKOLA

Április végén zárult le a Domestos pénzgyűjtő akciójának második éve, amelynek során minden, Magyarországon, kiskereskedelmi forgalomban értékesített Domestos termék után 5 forintot adományoztunk általános iskolai mosdók felújítására.*

A Domestos akciója során a 2015-ös évhez képest több, összesen 13 637 635 forint gyűlt össze. Az idei kampány médiapartnere, az NLCafét is kiadó Centrál Médiacsoport úgy döntött, maga is vállalja egy iskola mosdóinak felújítását, és hasonlóan döntött a kampányt szintén főtámogatóként segítő Market Építő Zrt. is. Így tehát az idén összesen az ország öt településén születhettek újjá az iskolai mosdók programunk segítségével.

Bács-Kiskun megyében a KT Bem József Általános Iskola Páhi Általános Iskola:

Heves megyében a Rózsaszentmártoni Móra Ferenc Általános Iskola Bajza József Tagiskolája:

A Somogy megyei Gamási Általános Iskolában történt mosdófelújítás a Centrál Médiacsoport jóvoltából:

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Encsencs-Penészlek-Nyírvasvári Általános Iskola Penészleki Tagintézményében is új mosdókat használhatnak a gyerekek a Market Építő Zrt.-nek köszönhetően:

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében a Nyírcsászári-Bátorliget-Terem-Nyírderzsi Általános Iskola.

A program anyagi támogatásáról a Domestos termékeket vásárlók mellett az Unilever és partnerei gondoskodtak.

*Az eladott termékek tényleges darabszámát az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai határozták meg. A programunk Magyarország bármely kiskereskedelmi vegyi áru és élelmiszer üzletében elérhető minden Domestos termékre vonatkozott, nem csak az akciós ajánlatokra.

Támogatók

mosdófelújítás.reblog.hu